Az OLED még gyerekcipőben jár, és elterjedni is csak nemrég kezdett.

Az OLED (Organic Light Emitting Diodes) még eléggé gyerekcipőben jár, és elterjedni is csak az utóbbi rövid időben kezdett. Bár az igazi népszerűségig még hosszú át vár a technológiára, az egyre növekvő befektetések ezt valamivel csökkenthetik.

A háttérvilágítást nélkülöző technológiából sokan szeretnének profitálni, ezt bizonyítja például a Samsung és az LG folyamatos bírósági csatája is a másik féllel a vélt szabadalomsértésekről és lopásokról.

A jelentések szerint az idei évben kevesebb mint 10 000 OLED-es tévépanelt gyárthatnak, azonban ahogyan a gyártók felkészülnek a termelésre, ezzel párhuzamosan a vállalatok egyre többet fektetnek a technológiába. 2014. és 2015. között az effajta panelek eladásai 1,7 millió darabra emelkedhetnek. Bár ez még mindig nem sok, a 10 ezerhez képest nagy előrelépés lehet az ágazat számára.

Forrás: techcorner.hu