A dizájn változtatásával az eddigieknél jobban a reklámokra szeretné irányítani a felhasználók figyelmét a közösségi oldal. Apróságot tesznek arrébb, de sokáig mellé fogunk nyúlni.

Néhány facebookozónál már megjelent az az újítás, amely ránézésre minimális, de a használat során valószínűleg észrevehető zavart okoz majd - ha bevezetik, néhány napba/hétbe biztosan bele fog telni, mire hozzászokunk. A TechCrunch beszámolója szerint a Facebook ugyanis azt próbálgatja, hogy érdemes lenne megcseréli a fejlécben található legfontosabb dolgok helyét: az értesítések, az üzenetek és az új kapcsolatokról szóló tájékoztatás balról jobbra kerülne át.

Az egyelőre csak szűk körben tesztelt változtatás mögött a túlzott baloldali fókusz állhat, ami azért hátrányos a Facebooknak, mert a hirdetések a jobb oldalsávban találhatók. A tőzsdén lévő - ott egyébként egyelőre kifejezetten rosszul szereplő - közösségi oldalnak a részvények kiadása óta kifejezetten fontossá vált, hogy fenntartható növekedési pályán tartsa a jelenleg leginkább stagnáló bevételeit.

Forrás: hvg.hu