http://komlomedia.hu/magyar-futar/11-komlo/8320-szinhazmarketing-dij-szinhazak-tarsulatok-es-intezmenyek-szamara#sigProId3f1b906481
Magyarországi színházak, színházi társulatok vagy színházi előadásokat befogadó intézmények kaphatják meg a Magyar Teátrumi Társaság (MTT) frissen alapított Színházat vegyenek! színházmarketing díját, amelyet a Pécsi Országos Színházi Fesztivál (POSZT) nyitónapján június 8-án, a III. Színházat vegyenek! színházmarketing konferencián adnak át Pécsen.
A díjakért minden magyarországi színház, színházi társulat vagy színházi előadásokat befogadó intézmény indulhat hat kategóriában: az évad legjobb színházi nyomtatott kiadványa, az évad legjobb színházi weboldala, az évad legjobb színházi közösségi oldala, az évad legjobb színházi széke, az évad legjobb színházi büféje - közölte a MTT kedden az MTI-vel.
A nevezéseket - regisztráció után - a szinhazbamentem.hu oldalon keresztül lehet feltölteni május 8. és május 21. között. A szavazás május 22-én indul és május 28-án 12.00 óráig tart. Szavazni csak azok tudnak, akik legalább egy kategóriában indultak a pályázaton, saját nevezéseire természetesen egyik induló sem szavazhat. Minden kategória győztese értékes marketing nyereményt kap.
A díj kiírás és a nevezés szinhazbamentem.hu linken érhető el.
A közlemény szerint 2016-ban minden korábbi évnél több, összesen 6,7 millió színházjegyet vásároltak a magyar színházszeretők. A magyar színházi élet szereplői, a színházak egyre hatékonyabban és kreatívabban használják a reklám és marketing eszközöket. Ezt felismerve és elismerve a Magyar Teátrumi Társaság alapította meg a Színházat vegyenek! színházmarketing díjat.
Forrás: MTI