Száraz november címmel harmadjára indít kampányt a túlzott alkoholfogyasztás visszaszorítására a Kék Pont Drogkonzultációs Központ és Drogambulancia Alapítvány - közölte Békési Tímea addiktológiai konzultáns, az alapítvány munkatársa az M1 aktuális csatornán hétfőn.    

Békési Tímea felhívta a figyelmet arra, hogy legalább egymillió embernek van komoly alkoholproblémája Magyarországon.   

Az alapítvány az "Egy hónap alkohol nélkül" mottóval elsősorban az úgynevezett kockázati alkoholfogyasztókat - azokat az embereket, akik az egészséget károsító mennyiségben fogyasztanak szeszes italt - szeretnék arra ösztökélni, hogy egy hónapig egyáltalán ne igyanak alkoholt - fűzte hozzá. Utalt az Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Karának egy 2017-es kutatására, amely szerint a fiatal nők alkoholfogyasztási szokásai semmiben nem különböznek férfi társaikétól, hozzátéve, ezért fókuszál idei kampányuk a nők alkoholfogyasztására.   

A műsorban elhangzott, évente 12 liter tiszta szesz az átlagos alkoholfogyasztás Magyarországon, ez azt jelenti, hogy minden negyedik magyar alkoholista. A kampány brit mintára indult, a szigetországban tízéves hagyománya van.

Forrás: MTI

Tafedim tea

Igmándi Sajtműhely

WeblapWebáruház.hu

Map

free counters

Nézettség összesen

Cikk: 79 521 729 megtekintés

Videó: 52 190 630 megtekintés

MTI Hírfelhasználó

Látogatók

Összesen7461029

Jelenleg az oldalon

4
Online

Interreg CE1013 REFREsh