A mentőszolgálatok magukévá teszik az új közösségi médiatechnológiát, hogy katasztrófák esetén könnyebben jussanak információhoz, küldjenek ki riasztásokat és fogadják a beszámolókat a katasztrófák helyszínéről.

Japánban komolyan fontolgatják, hogy igénybe veszik a közösségi hálózatokat abban az esetben, ha a tradicionális kommunikációs hálózatok összeomlanának. A japán tűz- és katasztrófakezelési ügynökség máris tartott egy panelbeszélgetést, amelyen részt vettek a nagy kommunikációs szolgáltatók képviselői is.

A Twitter, a Yahoo, a Mixi és az NHN szakértői és különféle kormányhivatalok és mentőszervezetek szakértői vitatták meg többek között a közösségi média felhasználási lehetőségeit. A beszélgetést az inspirálta, hogy a legutóbbi cunami idején az internet maradt szinte az egyetlen használható kommunikációs eszköz, s olyan kezdeményezések segítették a rendezett élet helyreállítását, mint a Google Person Finder (személykereső).

Annyi már jelenleg is látszik, hogy a rendszert nem lehet gyorsan bevezetni, de a Twitteren máris terjednek az ötletek, hogy a szolgáltatást hogyan lehetne felhasználni olyan célokra, amelyek érdekében remélhetőleg soha nem lesz szükség egyetlen tweet elküldésére sem.

Forrás: computerworld.hu

Tafedim tea

Igmándi Sajtműhely

WeblapWebáruház.hu

Map

free counters

Nézettség összesen

Cikk: 75 088 851 megtekintés

Videó: 48 318 390 megtekintés

MTI Hírfelhasználó

Látogatók

Összesen6923315

Jelenleg az oldalon

4
Online

Interreg CE1013 REFREsh